שאלות ותשובות

לקוחות יקרים , ריכזנו עבורכם תשובות לשאלות נפוצות בכל שאלה אנו כאן לשירותכם !

כיצד ניתן לעקוב אחרי ההזמנה ?

ניתן לעקוב אחר ההזמנה באמצעות כניסה לחשבון האישי , בנוסף לינק למעקב אחר ההזמנה יישלח אליכם גם בהודעת מייל ומסרון.

כיצד ניתן לבטל עסקה ?

בחשבון האישי יש לפתוח פנייה לשירות הלקוחות ולסמן כי אתם רוצים לבטל את ההזנה.

האם אתם עושים משלוחים לכל הארץ ?

כן אנו בחברת אבגור מגיעים לכל נקודה בארץ.

איך ניתן לאסוף עצמאית ?

במידה ובחרת איסוף עצמאי , הודעה לבחירת מועד ושעת האיסוף תשלח אלייך לתיבת המייל.
שימו לב כי ההודעה לא נשלחת ישירות לאחר ההזמנה , אנו צריכים לעבד את ההזמנה ורק לאחר מכן שולחים הודעה לתיאום איסוף.

כיצד אפשר לקבל קוד קופון ?

מפעם לפעם אנו מפרסמים קופונים במייל וברשתות החברתיות , שווה לעקוב !

לאן נשלחת חשבונית התשלום ?

אנו שולחים את החשבונית בהודעת מייל , החשבונית תשלח רק לאחר שכרטיס האשראי עובר חיוב.